.
Rss
Our office:
Україна 01023 Київ
вул. Еспланадна, 42,
офіс 505
тел: +38 (044) 284 38 37

Адреса електронної пошти: ukrcanoefed@meta.ua

Ukraine 01023 Kyiv,
42 Esplanadna str.,
office 901
tel: +38 (044) 284 38 37

Календар
«    Сентябрь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
» » "Лагідно кличу човен - "Моя дівчинка"
  • Опоблікував: admin1
  • |
  • Коментарів: 0
  • |
  • Переглядів: 843
"Лагідно кличу човен - "Моя дівчинка"Інтернет-видання СЕГОДНЯ.ua опубліковало інтервью з олімпійською чемпіонкою Інною Осипенко-Радомською.
Подаємо переклад статті:




Інна Осипенко -Радомська : " Лагідно кличу човен - " Моя дівчинка "

" У моєму виді спорту вага і розмір основного інвентарю - байдарки - строго регламентовані. Щоб всі учасники були в рівних умовах, діють єдині стандарти . За правилами , човен повинен бути довжиною п'ять метрів і не легше 12 кг. Якщо трохи більше - не страшно , головне - ні на грам менше!...На будь-яких змаганнях , чи то чемпіонат країни або чемпіонат світу , ми перед стартом проводимо обов'язкові зважування і обмір . Після фінішу для тих , хто зайняв в заїзді місця з першого по четверте , процедура повторюється. Ось , пам'ятаю , був такий випадок на Олімпіаді- 2004 в Афінах. у півфінальних заїздах одиночок на 500 м найкращий час показала полька Анета Пастушка , зробивши тим самим вагому заявку на перемогу. Але коли її човен поставили на зважування , вага байдарки виявилась 11,999 кг. До нормативу не вистачало всього одного грама... Але в правилах чітко сказано: не менше 12 кг , і нікого не хвилює , скільки саме не вистачає до норми : 100 грамів або півграма . Польку, звичайно, дискваліфікували. Тому я , маючи подібний досвід , намагаюся, щоб у мого човна завжди був невеликий запас ваги - 12,1-12 , 2 кг. Це дозволяє уникати непередбачених нюансів.
Матеріал , з якого роблять всі нинішні байдарки - карбон , змішаний зі скловолокном. А вже кожен спортсмен під себе підбирає модель човна , жорсткість матеріалу , з якого він виготовлений і розмір. Так-так , у човнів є розмір, як у одягу - S , M , L. У мене , наприклад , найменший розмір - S , і людина з більшими габаритами в неї може просто не втиснутися . Середня ціна хорошого човна - 2500 євро.
Весла - окрема історія. Навіть виробники у човнів і весел - різні. Хороше весло разом з чохлом коштує 380 євро. Його габарити не так жорстко регламентуються , як у човнів . Можна підібрати весло під свій зріст, розмах рук, під свій гребок . Тому довжина весел коливається у жінок від 2 до 2,15 м , у чоловіків - від 2,18 до 2,25 м. Дуже різняться також форма і загин лопатки весла. Вистачає його на кілька років. Правда, бували випадки , коли у чоловіків весла ламалися , не витримуючи навантаження. Уявіть, якщо сила мого гребка - близько 35 кг, то у чоловіків вона перевищує 50 кг. А вони роблять в середньому по гребку на метр дистанції. Тому буває , що весла не витримують. Мене ніколи інвентар, слава богу , не підводив , але на всі змагання я все одно беру по два весла - основне і запасне : мало що може статися.
У човнів життя, звичайно, довше. Наприклад, діти перші ази пізнають на байдарках, яким уже по 30-40 років. Для змагань вони вже не придатні, а для тренувань початківців - цілком. Розуміючи це , виробники човнів майже щороку випускають нові , більш досконалі моделі . Наприклад , сучасні байдарки можуть вигравати до секунди у тих, що випущені 4-5 років тому. А на фініші вже рахунок йде на соті частки ! Тому всі прагнуть крокувати в ногу з часом , і міняти човни практично щороку. Я , правда , залишилася вірна своїй чемпіонській байдарці , на якій перемогла на 500 -метрівці в Пекіні , і на ній же виступала в Лондоні , завоювавши "срібло". Ласкаво називаю її " Моя дівчинка". До речі , мало хто помітив , що на останній Олімпіаді у мене на дистанціях 200 м і 500 м були два абсолютно різні човни , навіть різних забарвлень. 500 метрів пливла на старій , " пекінській" байдарці , а 200 - на новій , сучасній , розробленої суто під спринт.
Перш ніж поставити човен на зберігання , я його вимиваю , витираю насухо і зачохлюю . Сучасні матеріали не бояться ні вогкості , ні морозів , так що човни в міжсезоння спокійно зберігаються в елінгах . Як транспортуємо байдарки ? Якщо змагання десь у Європі - автомобільним транспортом на спеціальних причепах - конструкціях. Наприклад , в Лондон мій і Юри Чебана човни доставляв на своїй машині мій чоловік і за сумісництвом тренер - Дмитро . А коли летіли до Пекіна , то укладали договори з фірмами - перевізниками. Вони транспортують їх літаками в спецконтейнері . До речі , моя " чемпіонська " байдарка повернулася з Китаю з продавленимі корпусом , мабуть , при навантаженні на неї хтось наступив . Та ще в такому місці , де косметичний ремонт неможливий. Так що доводиться ганятись з цієї вм'ятиною " .
За матеріалами сайту СЕГОДНЯ.ua
Умови використання матеріалів сайту СЕГОДНЯ.ua дотримано.

Облако Тегов